(czwartek, 12 marca 2020)
Informacje związane z pracą zdalną w okresie
zawieszenia zajęć kontaktowych na uczelni
W związku z zawieszeniem zajęć kontaktowych, na polecenie
dziekana Krzysztofa Malarza (popierające tę decyzję zarządzenie
Rektora AGH spodziewane jest w najbliższym czasie)
zajęcia laboratoryjne z Metod Numerycznych będą odbywać się zdalnie.
W okresie pracy zdalnej (czyli conjamniej najbliższe 2 tygodnie)
studenci są zobligowani do realizacji projektów wskazanych przez
prowadzących ich grupy.
W miarę możliwości prowadzący powinni być dostępni "online"
w godzinach zajęć lub po uzgodnieniu z grupą także w innych.
Prowadzący skontaktują się mailowo ze swoimi grupami podając szczegóły
kontaktu.
Ze względu na mniejszą efektywność współpracy online na linii student-prowadzący,
W TYM OKRESIE NIE BĘDZIE OCENIANIA AKTYWNOŚĆ, ocenianie będą tylko sprawozdania.
Wymagane będzie udokumentowanie pracy studenta w postaci napisanego przez
niego kodu programu. Kod programu z danego projektu
powinien zostać przesłany razem ze sprawozdaniem.
Brak kodu oznacza 0 punktów ze sprawozdania.
Kolejność realizowanych projektów pozostaje bez zmian.
Studenci powinni we własnym zakresie przerobić treści wykładów
związanych z realizowanym projektem
(kolejność podana jest w Sylabusie) umieszczonych na stronie modułu.
W razie wątpliwości/zapytań związanych z wykładem proszę o kontakt mailowy.
Zajęcia odwołane zarządzeniem Rektora powinny zostać odrobione
w okresie pracy zdalnej (szczegóły ustalą prowadzący zajęcia)
lub później już w normalnym trybie na uczelni
(po ustaleniu ze studentami terminu, godziny i sali).
Tomasz Chwiej
Syllabus modułu dla Informatyki Stosowanej:
rocznik 18/19
Treści projektów realizowanych na laboratorium
(prowadzący może też wybrać projekt z listy umieszczonej na stronie http://www.zis.agh.edu.pl/ksn/
lub realizować własny projekt)
Pod koniec zajęć proszę umieścić na serwerze ftp (dostęp wyłącznie z sieci wydziałowej WFiIS):
ip: 172.30.0.70
user: ftp , anonymous
pass: brak (enter)
katalogi: mn/sroda/a*
kod źródłowy programu, rysunki (format jpg lub eps)
i/lub wyniki w postaci plików tekstowych.
Całość (kod+rysunki+pliki tekstowe) proszę spakować zip-em.
Pod linuxem można to zrobić z linii poleceń:
zip -r gr_nazwisko_a_n.zip katalog/
gr - numer grupy
a - aktywność
n- numer zajęć
Na ich podstawie są ustalane oceny za aktywności na zajęciach.
Podobnie proszę postępować ze sprawozdaniami (pdf-y).
Należy je umieścić na serwerze w katalogu mn/kod_grupy/s*/
Za umieszczenie plików na serwerze we właściwym katalogu odpowiada student
Plików nie można: kasować, kopiować, nadpisywać.
Jeżeli zachodzi potrzeba umieszczenia nowego pliku aktywności
lub sprawozdania wówczas proszę dodać numer wersji np. v2 do nazwy.